Kollektiv sushi

Kommentera
(null)
Så är aftonen över för min del. En mojito som överenskommet och sen var det ju det där med maten.  
(null)
Kvällen bjöd på den mycket välrekommenderade och trendiga restaurangen Avocado i Sopot. (null)
Jag älskar sushi. Kvällens middag var i kollektiv sällskapsbeställning så det var bara att äta och vara glad. Trots vitt ris. Men vid väl valda tillfällen är det absolut värt det. Det var det ikväll. 
(null)
Jag njöt, jag rös och en tår trängde sig till och med ut genom tårkanalen för att varenda vit var så välsmakande och himmelskt god. 

 "Komihåglapp" till min hjärna imorgon: Bara för att du åt vitt ris och drack en mojito (som dock innehöll väldigt mycket mindre socker i botten jämfört med vad de brukar) idag betyder imte det att mackor helt plötsligt är ok vid frukosten imårn. ☝️